دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی

صنایع ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی با بیش از 30سال تجربه می باشد.

دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی

صنایع ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی با بیش از 30سال تجربه می باشد.

دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی
ماشین سازی مسائلی با مجهز کردن خطوط تولید خود به ماشین آلات CNC، خود را از دیگر رقبای خود متمایز ساخته است. از جمله تولیدات ماشین سازی مسائلی می توان به دستگاه بسته بندی کیک-بسته بندی کلوچه-بسته بندی نان-بسته بندی لواشک- بسته بندی مواد غذایی- بسته بندی گز-بسته بندی کلیدوپریز-بسته بندی کرارکر-بسته بندی شکلات-بسته بندی لبگیر قلیان- بسته بندی نان فانتزی و ... اشاره کرد.
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ

دستگاه بسته بندی تنباکو معسل

دستگاه بسته بندی تنباکو جهت بسته بندی انواع توتون ، تنباکو ، تنباکو میوه ای و… قابل استفاده می شود. قبل از نبودن تکنولوژی بسته بندی تنباکو به صورت اتوماتیک ، این محصول توسط پرکن های دستی پر می شد و با یک سلفون به دور آن در انتهای ماشین های بسته بندی افقی قرار می گرفت و بسته بندی می شد. سپس ماشین سازی مسائلی اصفهان با گروه خود تصمیم به ساخت ماشین بسته بندی تنباکو به صورت اتوماتیک گرفت و این دستگاه بسته بندی را با بهترین کیفیت تولید نمود و به دست مشتریان عزیز در صنعت توتون و تنباکو رساند و حال با ساده ترین و راحت ترین روش این محصول بسته بندی می شود. دستگاه بسته بندی توتون و تنباکو در 2 مدل ساخته می شود: 1- بسته بندی تنباکو 50 گرمی و 2- بسته بندی تنباکو 250 گرمی .

دستگاه بسته بندی تنباکو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی